partnerzy

gramy
drużynowo

Narzędzia własne

Tworzymy użyteczny marketing i skuteczne narzędzia pozwalające na efektywne planowanie, optymalizację i monitoring realizowanych kampanii.
Nasz unikalny software pozwala też na lepsze zrozumienie i dotarcie do właściwego konsumenta, a tym samym rozwój Twojego biznesu.

Unikalne podejście do raportowania - dashboard agregujący dane ze wszystkich zewnętrznych źródeł danych oferujących protokół komunikacyjny API. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: kontrola nad realizacją celów = szybsza reakcja na odchylenia.

Kompleksowe rozwiązanie do zbierania i analizy danych behawioralnych z wbudowanym na tej podstawie marketing automation. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: efektywniejsze poprowadzenie komunikacji z klientem w serwisie na bazie wiedzy o nim = wzrost skuteczności

Umożliwia zbudowanie strategicznej sieci affiliacyjnej pod wybranego marketera. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: sieć affiliacyjna szyta na miarę klienta = lepsza jakość pozyskiwanych leadów lub sprzedaży.

Narzędzia zewnętrzne

W pełni wykorzystujemy potencjał dostępnych na rynku narzędzi wspierających m.in. ad serving reklam, integrację danych, raportowanie, analizę grup celowych  itp.

DoubleClick to platforma, która pozwala na automatyczne zarządzanie działaniami reklamowymi. Ze względu na jego poziom rozbudowania wdrażają je do prowadzonych kampanii tylko najlepsze i najbardziej doświadczone agencje interaktywne.

Narzędzie pozwalające na przygotowywanie rozbudowanych i wielostronicowych raportów, które mogą być udostępniane i edytowane przez wielu użytkowników. Dane zebrane np. za pomocą Google Analytics zostają zaprezentowane w postaci przejrzystych wykresów i infografik, dzięki czemu wyciąganie wniosków staje się o wiele prostsze.

Narzędzie dedykowane analizie efektywności prowadzonych działań online. Agreguje dane z kampanii pochodzące z różnych kanałów (np. Double Click, Google AdWords, Search Console, Google Analytics, ale także Facebook Insights i Ads czy LinkedIn) i wspiera w podejmowaniu większości decyzji optymalizacyjnych.

Badanie łączące informacje o korzystaniu z różnych rodzajów mediów (uzupełnione badaniem NetTrack o użytkownikach internetu) z danymi na temat konsumpcji kilkuset kategorii produktów i kilku tysięcy marek oraz stylami życia i segmentami psychograficznymi.

Technologia stworzona do prowadzenia i zarządzania kampaniami afiliacyjnymi. CAKE posiada unikalne możliwości mierzenia i optymalizacji kampanii afiliacyjnych oraz jest jedną z najbardziej zaawansowanych technologii afiliacyjnych na świecie.

Standard pomiaru widowni internetowej w Polsce. Na bazie pomiaru ruchu w serwisach www porównujemy parametry ofert rożnych wydawców i dobieramy najlepiej dopasowane strony do grup celowych kampanii.