Gramy
Drużynowo

Należymy do grupy Data Science House, która łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point, Bluecloud Interactive oraz Data Science Logic. Wspólnie tworzymy zespół ponad 120 ekspertów z dziedzin takich jak marketing technologiczny, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance.  Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów czy analityki danych, wykorzystując do tego zarówno własne jak i zewnętrzne rozwiązania. 

lvlupmedia marketing e-commerce

Posiadamy status Allegro Partner + od samego początku istnienia programu. Program ten przeznaczony jest dla profesjonalistów,
których doświadczenie i kompetencje potwierdzają doskonałe wyniki w prowadzeniu wielu kont reklamowych.
Dzięki efektywnej optymalizacji wprowadzimy Twój e-commerce na wyższy poziom. 

Tworzymy użyteczny marketing i skuteczne narzędzia.

Dzięki samodzielnie wypracowanym technologiom, nasze realizacje cechuje efektywne planowanie, optymalizacja i monitoring
realizowanych kampanii. Unikalny software pozwala też na lepsze zrozumienie i dotarcie do właściwego konsumenta, a tym
samym rozwój Twojego biznesu

LVL UP BI

Unikalne podejście do raportowania – dashboard agregujący dane ze wszystkich zewnętrznych źródeł danych oferujących protokół komunikacyjny API. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: kontrola nad realizacją celów = szybsza reakcja na odchylenia

LVL UP Behtar

Kompleksowe rozwiązanie do zbierania i analizy danych behawioralnych z wbudowanym na tej podstawie marketing automation. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: efektywniejsze poprowadzenie komunikacji z klientem w serwisie na bazie wiedzy o nim = wzrost skuteczności.

LVL UP Affiliate

Umożliwia zbudowanie strategicznej sieci affiliacyjnej pod wybranego marketera. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: sieć affiliacyjna szyta na miarę klienta = lepsza jakość pozyskiwanych leadów lub sprzedaży.

Czerpiemy ze sprawdzonych rozwiązań.

W pełni wykorzystujemy potencjał dostępnych na rynku narzędzi wspierających m.in. ad serving reklam, integrację danych,
raportowanie, analizę grup celowych itp