Gramy
Drużynowo
Należymy do grupy Data Science House, która łączy funkcjonowanie spółek: Loyalty Point, Bluecloud Interactive oraz Data Science Logic. Wspólnie tworzymy zespół ponad 120 ekspertów z dziedzin takich jak marketing technologiczny, planowanie mediów, marketing relacyjny, e-commerce, social media marketing, experience marketing, content marketing oraz performance. Zapewniamy kompleksową obsługę w zakresie marketingu relacyjnego, projektów kreatywnych, obsługi mediów czy analityki danych, wykorzystując do tego zarówno własne jak i zewnętrzne rozwiązania.
Posiadamy status Allegro Partner + od samego początku istnienia programu. Program ten przeznaczony jest dla profesjonalistów,
których doświadczenie i kompetencje potwierdzają doskonałe wyniki w prowadzeniu wielu kont reklamowych.
Dzięki efektywnej optymalizacji wprowadzimy Twój e-commerce na wyższy poziom.
Tworzymy użyteczny marketing i skuteczne narzędzia.
Dzięki samodzielnie wypracowanym technologiom, nasze realizacje cechuje efektywne planowanie, optymalizacja i monitoring
realizowanych kampanii. Unikalny software pozwala też na lepsze zrozumienie i dotarcie do właściwego konsumenta, a tym
samym rozwój Twojego biznesu
LVL UP BI
Unikalne podejście do raportowania – dashboard agregujący dane ze wszystkich zewnętrznych źródeł danych oferujących protokół komunikacyjny API. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: kontrola nad realizacją celów = szybsza reakcja na odchylenia
LVL UP Behtar
Kompleksowe rozwiązanie do zbierania i analizy danych behawioralnych z wbudowanym na tej podstawie marketing automation. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: efektywniejsze poprowadzenie komunikacji z klientem w serwisie na bazie wiedzy o nim = wzrost skuteczności.
LVL UP Affiliate
Umożliwia zbudowanie strategicznej sieci affiliacyjnej pod wybranego marketera. KORZYŚĆ DLA KLIENTA: sieć affiliacyjna szyta na miarę klienta = lepsza jakość pozyskiwanych leadów lub sprzedaży.
Czerpiemy ze sprawdzonych rozwiązań.
W pełni wykorzystujemy potencjał dostępnych na rynku narzędzi wspierających m.in. ad serving reklam, integrację danych,
raportowanie, analizę grup celowych itp