Naszą pracę doceniają
Nasi Klienci i Partnerzy

lvlupmedia marketing e-commerce

GOLDEN ARROW 2020

 

WYRÓŻNIENIE: PERSONALIZACJA

KLIENT: IKEA

TYTUŁ PRACY: Universal Scoring Model 2.0 – Wykorzystanie Machine Learning w Targetowaniu Komunikacji

 

MIX AWARDS 2020

 

WYRÓŻNIENIE W KATEGORII: COMMERCE

KLIENT: MARS

TYTUŁ PRACY: Jak kampanią w Światowy Dzień Zwierząt, podnieść sprzedaż mainstreamowych karm o ponad 55%

 

ALLEGRO PARTNER +

 

Jesteśmy certyfikowani jako Allegro Partner + od samego początku istnienia programu.

GOLDEN ARROW 2020

 

WYRÓŻNIENIE: PERSONALIZACJA

KLIENT: IKEA

TYTUŁ PRACY: Universal Scoring Model 2.0 – Wykorzystanie Machine Learning w Targetowaniu Komunikacji

 

MIX AWARDS 2020

 

WYRÓŻNIENIE W KATEGORII: COMMERCE

KLIENT: MARS

TYTUŁ PRACY: Jak kampanią w Światowy Dzień Zwierząt, podnieść sprzedaż mainstreamowych karm o ponad 55%

 

ALLEGRO PARTNER +

 

Jesteśmy certyfikowani jako Allegro Partner + od samego początku istnienia programu.

Jesteśmy członkami składu rozstrzygającego.

Zasiadając w jury największych konkursów mediowych, zawsze patrzymy obiektywnie i oceniamy strategię oraz jej implementację jako pewien ciąg logiczny. Wszystkie działania biznesowe muszą być mocno osadzone w obserwacjach rynkowych czy konsumenckich i bezpośrednio dotyczyć samego produktu.

Effie

Awards

Effie Awards jest corocznym konkursem marketingowym, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Celem konkursu Effie jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych, których efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych, postawionych przed kampanią/projektem, z wynikami uzyskanymi po realizacji.

mixx

AWARDS & CONFERENCE

IAB MIXX Conference to jedyna marketingowa konferencja w Polsce, całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Nagradzane są wyjątkowe działania digitalowe, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Zgłoszone projekty oceniane są przez jury według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.