SPRAWDŹ,
CO U NAS
![](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/02/Group-872-1.png)
![Jak skutecznie poprawić widoczność produktów na Allegro?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/10/shutterstock_1720928965_Nataliar-1080x675.jpg)
Jak skutecznie poprawić widoczność produktów na Allegro?
W ostatnich latach możemy zauważyć wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Na rynku zakupowym w Polsce, niekwestionowanym liderem wśród platform typu marketplace jest Allegro, które miesięcznie odwiedza ponad 20 milionów użytkowników.
![Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI – czy są błędną drogą?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/10/shutterstock_1817394812-1ver3-1080x675.jpg)
Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI – czy są błędną drogą?
W pogoni za wskaźnikiem często zapominamy, że podstawą jest określenie danych na bazie których ma zostać wyliczony. Czasami nie mamy możliwości dotarcia do wszystkich kluczowych informacji z powodu ułomności analityki, a pokazanie ROI jest wymagane przez decydentów lub właścicieli biznesowych projektu. Z liczeniem ROI jest kilka wyzwań, z których warto sobie zdawać sprawę.
![Display – czy najpopularniejsza forma reklamy online może przynosić wymierne korzyści na Allegro?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/10/shutterstock_398423437_MaciekBver2-1080x675.jpg)
Display – czy najpopularniejsza forma reklamy online może przynosić wymierne korzyści na Allegro?
Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce w Polsce, przedstawiciele marek i agencji dostrzegli konieczność obecności reklamy display bliżej momentu zakupu w sieci – pisze Maciej Bastecki, Digital Strategy Director w LVL UP Media.
![Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/10/shutterstock_1546927691-1r-1080x675.jpg)
Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW
W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online – pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert w LVL UP MEDIA.
![Dane o sprzedaży w e-commerce: swobodnie dostępne do szerokiej analizy. Prawda czy fałsz?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/10/shutterstock_157963835-2r-1080x675.jpg)
Dane o sprzedaży w e-commerce: swobodnie dostępne do szerokiej analizy. Prawda czy fałsz?
Posiadając własny sklep internetowy i realizując w nim sprzedaż, warto przyjrzeć się bliżej możliwościom analitycznym i pozyskiwaniu danych ze środowiska e-commerce.
![Niestabilna sytuacja na świecie a e-commerce. W jaki sposób globalny kryzys wpływa na intencje zakupowe konsumentów?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_1698495205-1080x675.jpg)
Niestabilna sytuacja na świecie a e-commerce. W jaki sposób globalny kryzys wpływa na intencje zakupowe konsumentów?
Ostatnie dwa lata dobitnie pokazały nam, że żyjemy w czasach ciągłych i niespodziewanych zmian. A gdy dzieje się coś, na co nie byliśmy przygotowani, nasz racjonalizm zarówno w kwestiach fundamentalnych jak i tych mniej istotnych, zostaje wystawiony na próbę. Jak wpływa to na e-commerce?
![E-commerce w oparciu o dane, czyli jak sprzedawać w dzisiejszym konkurencyjnym świecie?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_2038069262-1080x675.jpg)
E-commerce w oparciu o dane, czyli jak sprzedawać w dzisiejszym konkurencyjnym świecie?
E-commerce wymaga profesjonalnego podejścia z dbałością o każdy detal. Dane i odpowiednio skonstruowane dashboardy są nieodzownym narzędziem prowadzenia sprzedaży w Internecie – pisze Adam Wysocki, CEO LVL Up Media.
![Rozszerzenie listingu wpływa na wzrost sprzedaży na Allegro](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/06/shutterstock_102061732-1080x675.jpeg)
Rozszerzenie listingu wpływa na wzrost sprzedaży na Allegro
Szerokie portfolio przekłada się na wyższy koszyk zakupowy. Ma także pozytywny wpływ na zainteresowanie daną marką – przekonuje Paulina Rougerie, digital manager, LVL UP Media.
![BIG DATA – słowo klucz ostatnich kilku lat](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/02/shutterstock_1457056460-1080x675.jpg)
BIG DATA – słowo klucz ostatnich kilku lat
Mówili o nim wszyscy, wszyscy się zachwycali i wszyscy zaczynali zbierać dane. I dobrze, bo dokładne dane to podstawa sukcesu większości wielkich biznesów. Samo zbieranie jednak nie wystarcza.
![ROI na początku przygody z e-commerce](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/02/shutterstock_2094827401-1ver2r-1080x675.jpg)
ROI na początku przygody z e-commerce
Rok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?
![Analiza koszykowa – jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?](https://levelupmedia.pl/wp-content/uploads/2022/02/shutterstock_1347941108-1080x675.jpg)
Analiza koszykowa – jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Znane i lubiane produkty, z wieloletnią obecnością na rynku. Rozpoznawalne marki i zdawałoby się regularna cena… No właśnie – w naszym sklepie jest regularna, ale jak przebić się jako nowy retailer przez długą listę popularnych już aukcji, kiedy inni sprzedawcy ceny te zaniżają?