O FIRMIE
Chcemy sprawić,
by reklama digitalowa
była wartościowa
Jesteśmy grupą pasjonatów mediów,
digitalu i nowych technologii
Doświadczenie zdobywaliśmy w największych sieciowych domach mediowych jak Starcom, OMD, Group M i liderach digitalu w Polsce (K2 Media). Dzisiaj chcemy naszą wiedzę i doświadczenie przekuwać na innowacyjne projekty z naszymi klientami. Celem nadrzędnym tych projektów mają być jednak efekty, a nie innowacja sama w sobie.
Poprzednio: K2Media, Starcom, Adnet
Managing Director
Poprzednio: CR-Media, Gadu-Gadu, Grupa RMF, Eurozet, Clickad S.A.
Client Service Director
Poprzednio: OMD, Starcom, MEC
Digital Strategy Director
Poprzednio: GroupM, Quisma, Outrider
Head of Product
Poprzednio: GroupM
Digital Manager
Poprzednio: All4Affiliate grupa ClickAd
Performance Manager
Poprzednio: MediaCom, White Paper Agency
E-commerce Specialist
Poprzednio: Xervon Polska
E-commerce Assistant
Poprzednio: MediaCom
Media Planner
E-commerce Specialist
Poprzednio: K2Media, Starcom
SEO Expert
Adam Wysocki
Managing Director
Uwielbiam wnieść do współpracy z klientem szerszą perspektywę wykorzystania mediów cyfrowych z dużym naciskiem na efekty. Chcę być partnerem biznesowym i utożsamiam się z markami, dla których pracuję.Tego też oczekuję od mojego zespołu, by miał pasję w dążeniu do rozumienia i efektów.
Poprzednio: K2Media, Starcom, Adnet
Błażej Gałkiewicz
Client Service Director
21 lat doświadczenia w branży
Poprzednio: CR-Media, Gadu-Gadu, Grupa RMF, Eurozet, Clickad S.A.
Maciej Bastecki
Digital Strategy Director
Od ponad 15 lat pomagam markom optymalizować proces komunikacji z konsumentem. Praca nad poprawą efektywności reklamy to dla mnie nie tylko doraźna analiza wskaźników z kampanii mediowych, ale i wielopoziomowa refleksja bazująca na danych z różnych źródeł dystrybucji przekazu marki. Interpretacja sygnałów z całego ekosystemu, w którym marka się porusza. Wierzę, że gromadzenie i przetwarzanie danych daje realną wartość. Do tego jednak niezbędny jest czynnik ludzki, który właściwie odczyta i wykorzysta wiedzę z nich płynącą.
Poprzednio: OMD, Starcom, MEC
Maciej Zdunek
Head of Product
11 lat doświadczenia w branży
Poprzednio: GroupM, Quisma, Outrider
Paulina Rougerie
Digital Director
Mam ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Pracowałam dla klientów z branży motoryzacyjnej, FMCG, farmaceutycznej, rozrywkowej i wielu innych. Stawiam na relacje z klientem oraz lubię dynamiczną prace nastawioną na realizację KPI.
Poprzednio: GroupM
Aneta Porowska
Performance Manager
W branży pracuję ponad 5 lat i przez ten czas miałam okazję poznać kilka obszarów digital. Najlepiej odnajduję się w kampaniach efektywnościowych, analizie wyników i optymalizowaniu ich pod konkretne KPI. Z pozytywnym nastawieniem podchodzę nawet do najtrudniejszych zadań, których rozwiązanie dodaje mi wiatru w żagle.
Poprzednio: All4Affiliate grupa ClickAd
Natalia Chrościcka
E-commerce Specialist
Jako specjalistka od e-commerce cenię sobie dokładność, precyzyjną komunikację oraz relacje międzyludzkie. Przez 6 lat zdobywałam doświadczenie przy projektach z różnych branż, głównie FMCG oraz farmaceutycznej.
Poprzednio: MediaCom, White Paper Agency
Katarzyna Katana
E-commerce Assistant
Doświadczenie w mediach zdobywam od marca 2021 pracując w LVL UP Media. Uwielbiam wyzwania i rozwijanie nowych umiejętności. Mam doświadczenie w księgowości i cenię sobie rzetelność i terminowość. Stawiam na budowanie dobrych relacji z klientami, a kilkuletnia praktyka w roli specjalisty ds. obsługi pomaga mi zrozumieć i spełniać ich oczekiwania.
Poprzednio: Xervon Polska
Aleksandra Wilczak
Media Planner
W marketingu pracuję od maja 2020 roku. Uwielbiam kreatywne środowisko w którym dużo się dzieje, ale to analiza danych zawsze stanowi dla mnie punkt wyjścia do planowania mediów. Mam doświadczenie dziennikarskie i reporterskie, a w swojej karierze zawodowej zarządzałam niejednym projektem. Zadowolenie Klienta jest w moim przekonaniu podstawą budowania długotrwałej relacji biznesowej i jednocześnie doskonałym motywatorem do dalszego rozwoju własnych umiejętności.
Monini, Mars
Poprzednio: MediaCom
Jakub Lipiński
E-commerce Specialist
Pracuję w branży od prawie dwóch lat. E-commerce jest dla mnie złożonym, nieustannie zmieniającym się organizmem. Wymaga od swoich przedstawicieli otwartego umysłu, kreatywności i zaangażowania. Tym też kieruję się w pracy i nieustannie motywuję, by być najlepszym w tym co robię.
Tarczyński, Royal Canin
Cezary Glijer
SEO Expert
30 lat doświadczenia w branży