O FIRMIE
Pomagamy markom
skalować sprzedaż
Marketplace’y to nasz teren,
na którym wiemy jak wygrywać
Jesteśmy zespołem, który stawia na partnerskie relacje i wspólny cel:
rozwój sprzedaży naszych klientów
Łączymy doświadczenie zdobyte w największych agencjach i domach mediowych
z praktyczną wiedzą o e-commerce i marketplace’ach.
Doradzamy, planujemy i prowadzimy działania, które mają realny wpływ na wynik.
Bo sukces naszych klientów to też nasz sukces.

Poprzednio: K2Media, Starcom, Adnet
CEO


Poprzednio: CR-Media, Gadu-Gadu, Grupa RMF, Eurozet, Clickad S.A.
Client Service Director


Poprzednio: OMD, Starcom, MEC
Digital Strategy Director


Poprzednio: GroupM, Quisma, Outrider
Head of Product


Poprzednio: All4Affiliate grupa ClickAd
Performance Manager


Poprzednio: MediaCom, White Paper Agency
E-commerce Specialist


Poprzednio: Xervon Polska
E-commerce Assistant


Poprzednio: MediaCom
Media Planner


Adam Wysocki
Managing Director
Uwielbiam wnieść do współpracy z klientem szerszą perspektywę wykorzystania mediów cyfrowych z dużym naciskiem na efekty. Chcę być partnerem biznesowym i utożsamiam się z markami, dla których pracuję.Tego też oczekuję od mojego zespołu, by miał pasję w dążeniu do rozumienia i efektów.
Poprzednio: K2Media, Starcom, Adnet


Błażej Gałkiewicz
Client Service Director
21 lat doświadczenia w branży
Poprzednio: CR-Media, Gadu-Gadu, Grupa RMF, Eurozet, Clickad S.A.


Maciej Bastecki
Digital Strategy Director
Od ponad 15 lat pomagam markom optymalizować proces komunikacji z konsumentem. Praca nad poprawą efektywności reklamy to dla mnie nie tylko doraźna analiza wskaźników z kampanii mediowych, ale i wielopoziomowa refleksja bazująca na danych z różnych źródeł dystrybucji przekazu marki. Interpretacja sygnałów z całego ekosystemu, w którym marka się porusza. Wierzę, że gromadzenie i przetwarzanie danych daje realną wartość. Do tego jednak niezbędny jest czynnik ludzki, który właściwie odczyta i wykorzysta wiedzę z nich płynącą.
Poprzednio: OMD, Starcom, MEC


Maciej Zdunek
Head of Product
11 lat doświadczenia w branży
Poprzednio: GroupM, Quisma, Outrider


Paulina Rougerie
Digital Director
Mam ponad 10-letnie doświadczenie w branży. Pracowałam dla klientów z branży motoryzacyjnej, FMCG, farmaceutycznej, rozrywkowej i wielu innych. Stawiam na relacje z klientem oraz lubię dynamiczną prace nastawioną na realizację KPI.
Poprzednio: GroupM


Aneta Porowska
Performance Manager
W branży pracuję ponad 5 lat i przez ten czas miałam okazję poznać kilka obszarów digital. Najlepiej odnajduję się w kampaniach efektywnościowych, analizie wyników i optymalizowaniu ich pod konkretne KPI. Z pozytywnym nastawieniem podchodzę nawet do najtrudniejszych zadań, których rozwiązanie dodaje mi wiatru w żagle.
Poprzednio: All4Affiliate grupa ClickAd


Natalia Chrościcka
E-commerce Specialist
Jako specjalistka od e-commerce cenię sobie dokładność, precyzyjną komunikację oraz relacje międzyludzkie. Przez 6 lat zdobywałam doświadczenie przy projektach z różnych branż, głównie FMCG oraz farmaceutycznej.
Poprzednio: MediaCom, White Paper Agency


Katarzyna Katana
E-commerce Assistant
Doświadczenie w mediach zdobywam od marca 2021 pracując w LVL UP Media. Uwielbiam wyzwania i rozwijanie nowych umiejętności. Mam doświadczenie w księgowości i cenię sobie rzetelność i terminowość. Stawiam na budowanie dobrych relacji z klientami, a kilkuletnia praktyka w roli specjalisty ds. obsługi pomaga mi zrozumieć i spełniać ich oczekiwania.
Poprzednio: Xervon Polska


Aleksandra Wilczak
Media Planner
W marketingu pracuję od maja 2020 roku. Uwielbiam kreatywne środowisko w którym dużo się dzieje, ale to analiza danych zawsze stanowi dla mnie punkt wyjścia do planowania mediów. Mam doświadczenie dziennikarskie i reporterskie, a w swojej karierze zawodowej zarządzałam niejednym projektem. Zadowolenie Klienta jest w moim przekonaniu podstawą budowania długotrwałej relacji biznesowej i jednocześnie doskonałym motywatorem do dalszego rozwoju własnych umiejętności.
Monini, Mars
Poprzednio: MediaCom


Jakub Lipiński
E-commerce Specialist
Pracuję w branży od prawie dwóch lat. E-commerce jest dla mnie złożonym, nieustannie zmieniającym się organizmem. Wymaga od swoich przedstawicieli otwartego umysłu, kreatywności i zaangażowania. Tym też kieruję się w pracy i nieustannie motywuję, by być najlepszym w tym co robię.
Tarczyński, Royal Canin


Cezary Glijer
SEO Expert
30 lat doświadczenia w branży
