Naszą pracę doceniają
Nasi Klienci i Partnerzy
GOLDEN ARROW 2020
WYRÓŻNIENIE: PERSONALIZACJA
KLIENT: IKEA
TYTUŁ PRACY: Universal Scoring Model 2.0 – Wykorzystanie Machine Learning w Targetowaniu Komunikacji
MIX AWARDS 2020
WYRÓŻNIENIE W KATEGORII: COMMERCE
KLIENT: MARS
TYTUŁ PRACY: Jak kampanią w Światowy Dzień Zwierząt, podnieść sprzedaż mainstreamowych karm o ponad 55%
GOLDEN ARROW 2020
WYRÓŻNIENIE: PERSONALIZACJA
KLIENT: IKEA
TYTUŁ PRACY: Universal Scoring Model 2.0 – Wykorzystanie Machine Learning w Targetowaniu Komunikacji
MIX AWARDS 2020
WYRÓŻNIENIE W KATEGORII: COMMERCE
KLIENT: MARS
TYTUŁ PRACY: Jak kampanią w Światowy Dzień Zwierząt, podnieść sprzedaż mainstreamowych karm o ponad 55%
Jesteśmy członkami składu rozstrzygającego.
Zasiadając w jury największych konkursów mediowych, zawsze patrzymy obiektywnie i oceniamy strategię oraz jej implementację jako pewien ciąg logiczny. Wszystkie działania biznesowe muszą być mocno osadzone w obserwacjach rynkowych czy konsumenckich i bezpośrednio dotyczyć samego produktu.
Effie
Awards
Effie Awards jest corocznym konkursem marketingowym, w którym nagradzane są najskuteczniejsze kampanie reklamowe. Celem konkursu Effie jest wyłonienie i nagrodzenie najlepszych kampanii i rozwiązań marketingowych, których efektywność jest mierzona poprzez porównanie celów biznesowych, postawionych przed kampanią/projektem, z wynikami uzyskanymi po realizacji.
mixx
AWARDS & CONFERENCE
IAB MIXX Conference to jedyna marketingowa konferencja w Polsce, całkowicie oparta o formułę case studies wybranych kampanii. Nagradzane są wyjątkowe działania digitalowe, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Zgłoszone projekty oceniane są przez jury według czterech kluczowych kryteriów: strategia, kreacja reklamowa, wykonanie i wykorzystanie mediów, rezultaty i ROI.