Analityka marketplace
Pomagamy zwiększać sprzedaż na marketplace, rekomendując działania w oparciu o analitykę danych. Szukamy w nich nowych szans rozwoju, optymalizujemy dotychczasowe działania i wspieramy w podejmowaniu szybszych, trafnych decyzji biznesowych.
Zaufało nam ponad 50 marek
Dla managerów marek, marketingu i sprzedaży, którzy odpowiadają za rozwój działań na marketplace i potrzebują wsparcia w analizie danych.
Usługa jest szczególnie przydatna w sytuacji rosnącej skali sprzedaży, problemów ze spadkiem wyników lub braku jasności, które działania przynoszą realny efekt.
Nie potrafisz skutecznie korzystać z Allegro Analytics, danych w Allegro Ads i innych narzędzi analitycznych.
Nie wiesz, które wskaźniki śledzić, by znaleźć przyczyny spadków sprzedaży mimo konkurencyjnych cen.
Skala Twojej sprzedaży rośnie i brakuje Ci rzetelnych danych, by nią zarządzać.
Nie masz czasu na dokładną analizę wyników i działań konkurencji.
Brakuje Ci specjalistycznych rekomendacji, jak rozwijać sprzedaż w kontekście konkretnego marketplace.
Potrzebujesz wsparcia w zakresie Analityki marketplace?
Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji i sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Oszczędność czasu i wsparcie specjalistów
Nie musisz analizować danych samodzielnie – otrzymasz klarowne wnioski i rekomendacje, przygotowane przez ekspertów.
Rzetelne dane i rekomendacje rozwoju sprzedaży
Na bazie analizy sprzedaży, konkurencji i kategorii otrzymasz konkretne rekomendacje działań – zarówno operacyjnych, jak i strategicznych.
Estymacje i przewidywanie sezonowości
Dostarczymy dane, które pozwolą planować promocje, zmiany cen i zarządzać podażą z wyprzedzeniem.
Wzrost udziału w kategorii
Dzięki analizie rynku i konkurencji oraz wskazaniom działań zwiększysz widoczność i udział swojej marki w sprzedaży kategorii.
Dopasowanie KPI do celów biznesowych
Zdefiniujemy odpowiednie wskaźniki dla Twojej marki i zadbamy o ich spójność z celami strategicznymi.
Dostrzegasz zastosowanie Analityki marketplace w rozwoju Twojego biznesu?
Zobacz, jak możemy Ci w tym pomóc.
Poznajemy Twój model sprzedaży, cele oraz potrzeby – współpracujemy jednorazowo lub w ramach stałych działań.
Definiujemy, jakie wskaźniki powinny być monitorowane i jak powiązać je z celami biznesowymi Twojej marki.
Zbieramy, porządkujemy i przygotowujemy dane – zarówno z Twojego konta sprzedażowych jak i systemów wewnętrznych.
Łączymy wszystkie Twoje dane zestawiając je z danymi rynkowymi (np. Dot. kategorii i działań konkurencji), budując pełen obraz sytuacji.
Dostarczamy czytelny raport z wynikami analizy i konkretnymi wskazaniami, jak rozwijać sprzedaż i zwiększać udział w rynku.
Tworzymy harmonogram kroków operacyjnych i strategicznych – aby Twoja sprzedaż rosła w oparciu o dane i przemyślany plan.
Co mówią nasi klienci?
