SPRAWDŹ,
CO U NAS
Jak skutecznie poprawić widoczność produktów na Allegro?
W ostatnich latach możemy zauważyć wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Na rynku zakupowym w Polsce, niekwestionowanym liderem wśród platform typu marketplace jest Allegro, które miesięcznie odwiedza ponad 20 milionów użytkowników.
Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI – czy są błędną drogą?
W pogoni za wskaźnikiem często zapominamy, że podstawą jest określenie danych na bazie których ma zostać wyliczony. Czasami nie mamy możliwości dotarcia do wszystkich kluczowych informacji z powodu ułomności analityki, a pokazanie ROI jest wymagane przez decydentów lub właścicieli biznesowych projektu. Z liczeniem ROI jest kilka wyzwań, z których warto sobie zdawać sprawę.
Display – czy najpopularniejsza forma reklamy online może przynosić wymierne korzyści na Allegro?
Wraz z dynamicznym rozwojem e-commerce w Polsce, przedstawiciele marek i agencji dostrzegli konieczność obecności reklamy display bliżej momentu zakupu w sieci – pisze Maciej Bastecki, Digital Strategy Director w LVL UP Media.
Dane strukturalne, czyli jak podać Google na tacy serwis WWW
W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online – pisze Cezary Glijer, SEO Ekspert w LVL UP MEDIA.
Dane o sprzedaży w e-commerce: swobodnie dostępne do szerokiej analizy. Prawda czy fałsz?
Posiadając własny sklep internetowy i realizując w nim sprzedaż, warto przyjrzeć się bliżej możliwościom analitycznym i pozyskiwaniu danych ze środowiska e-commerce.
Niestabilna sytuacja na świecie a e-commerce. W jaki sposób globalny kryzys wpływa na intencje zakupowe konsumentów?
Ostatnie dwa lata dobitnie pokazały nam, że żyjemy w czasach ciągłych i niespodziewanych zmian. A gdy dzieje się coś, na co nie byliśmy przygotowani, nasz racjonalizm zarówno w kwestiach fundamentalnych jak i tych mniej istotnych, zostaje wystawiony na próbę. Jak wpływa to na e-commerce?
E-commerce w oparciu o dane, czyli jak sprzedawać w dzisiejszym konkurencyjnym świecie?
E-commerce wymaga profesjonalnego podejścia z dbałością o każdy detal. Dane i odpowiednio skonstruowane dashboardy są nieodzownym narzędziem prowadzenia sprzedaży w Internecie – pisze Adam Wysocki, CEO LVL Up Media.
Rozszerzenie listingu wpływa na wzrost sprzedaży na Allegro
Szerokie portfolio przekłada się na wyższy koszyk zakupowy. Ma także pozytywny wpływ na zainteresowanie daną marką – przekonuje Paulina Rougerie, digital manager, LVL UP Media.
BIG DATA – słowo klucz ostatnich kilku lat
Mówili o nim wszyscy, wszyscy się zachwycali i wszyscy zaczynali zbierać dane. I dobrze, bo dokładne dane to podstawa sukcesu większości wielkich biznesów. Samo zbieranie jednak nie wystarcza.
ROI na początku przygody z e-commerce
Rok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?
Analiza koszykowa – jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?
Znane i lubiane produkty, z wieloletnią obecnością na rynku. Rozpoznawalne marki i zdawałoby się regularna cena… No właśnie – w naszym sklepie jest regularna, ale jak przebić się jako nowy retailer przez długą listę popularnych już aukcji, kiedy inni sprzedawcy ceny te zaniżają?