SPRAWDŹ,
CO U NAS

Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI – czy są błędną drogą?

Magiczne słowa e-commerce ROAS i ROI – czy są błędną drogą?

W pogoni za wskaźnikiem często zapominamy, że podstawą jest określenie danych na bazie których ma zostać wyliczony. Czasami nie mamy możliwości dotarcia do wszystkich kluczowych informacji z powodu ułomności analityki, a pokazanie ROI jest wymagane przez decydentów lub właścicieli biznesowych projektu. Z liczeniem ROI jest kilka wyzwań, z których warto sobie zdawać sprawę.

czytaj dalej
ROI na początku przygody z e-commerce

ROI na początku przygody z e-commerce

Rok 2020 był przełomowy na rynku e-commerce, a do wygranych należała branża spożywcza. Eksperci PwC szacują, że sprzedaż żywności będzie rosła najszybciej także w kolejnych latach. Dla wielu podmiotów może być to wielka szansa. Jakich błędów unikać, aby stawiając pierwsze kroki uniknąć falstartu?

czytaj dalej
Analiza koszykowa – jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Analiza koszykowa – jak zwiększyć sprzedaż na Allegro?

Znane i lubiane produkty, z wieloletnią obecnością na rynku. Rozpoznawalne marki i zdawałoby się regularna cena… No właśnie – w naszym sklepie jest regularna, ale jak przebić się jako nowy retailer przez długą listę popularnych już aukcji, kiedy inni sprzedawcy ceny te zaniżają?

czytaj dalej