utworzone przez Level | paź 19, 2022 | Media i Marketing
W ostatnich latach możemy zauważyć wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Na rynku zakupowym w Polsce, niekwestionowanym liderem wśród platform typu marketplace jest Allegro, które miesięcznie odwiedza ponad 20 milionów użytkowników. Według najnowszych...
utworzone przez Level | paź 19, 2022 | Media i Marketing
Postawiona teza jest na pewno dość kontrowersyjna, ale w wielu opisywanych kampaniach, zwłaszcza w Effie, nacisk kładziony jest na efekty. W tym roku po raz kolejny miałem przyjemność być jurorem Effie i Mixx Awards. Czytając ponad setkę zgłoszeń do konkursów...
utworzone przez Level | paź 19, 2022 | Media i Marketing
Według raportu IAB Polska/PwC AdEx 2021 reklama internetowa urosła o 20% względem roku poprzedniego. Dzięki tak dobremu wynikowi, Internet wyprzedził telewizję i zajął pierwsze miejsce w mediamiksie w Polsce. Dynamiczny rozwój e-commerce sprawił, że wydatki na...
utworzone przez Level | paź 18, 2022 | Media i Marketing
W każdej strategii e-commerce powinien się znaleźć projekt wdrożenia danych strukturalnych w sklepie online Zacznijmy od misji Google: „Naszą misją jest uporządkowanie światowych zasobów informacji tak, by stały się powszechnie dostępne i użyteczne dla...
utworzone przez Level | paź 18, 2022 | Media i Marketing
W digitalowym świecie, gdzie mamy możliwość wykorzystania całego szeregu narzędzi i systemów, okazuje się, że pozyskanie danych umożliwiających zrozumienie zmian na rynku e-commerce nie jest takie łatwe, a czasami wręcz niemożliwe. Mając własny sklep i...
utworzone przez Level | cze 28, 2022 | Media i Marketing
Kiedy w marcu 2020 roku wybuchła pandemia koronawirusa, musieliśmy z dnia na dzień zmienić swój styl życia i dopasować go do nowych mało sprzyjających warunków. W obliczu realnego zagrożenia, o którym 24 godziny na dobę mówiły wówczas media w kraju i na świecie,...
utworzone przez Level | cze 28, 2022 | Media i Marketing
W ramach działań e-commercowych dane są wykorzystywane na kilku etapach całego procesu. Kluczowe jest, by o sprzedaży przez Internet myśleć w kategorii właśnie procesu, a nie pojedynczych zdarzeń. Dzisiaj nie wystarczy postawić e-sklep, czy alokować budżet na...
utworzone przez Level | cze 28, 2022 | Media i Marketing
W czasie pandemii koronawirusa zmieniły się na nasze nawyki zakupowe. Od połowy marca 2020 roku centra handlowe były zamknięte na wiele miesięcy, stąd konsumenci przenieśli się online. Według badań Gemius/PBI Allegro.pl zanotowało 17,58 milionów użytkowników w czerwcu...
utworzone przez Level | lut 19, 2022 | Media i Marketing
Posiadanie danych to pierwszy krok do ich zrozumienia i efektywnego wykorzystania Oprócz klasycznych danych mediowych obecnie mamy dużo więcej sygnałów z wszelakich systemów – mamy systemy CRM, dane magazynowe, dane sprzedażowe i wiele innych. Tyle różnych...